cees7274 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Hallo allen, vandaag oa meiraapjes gezaaid, maar ik sta een beetje in dubio. De een zegt wel afdekken tegen vogelvraat, of niet? Er zijn bij ons op het compelx best veel vogels. Alle kolen zijn dan ook standaard afgedekt, maar nu hoor ik opvallend veel mensen zeggen dat het bij meiraapjes niet nodig zou zijn omdat het om de knol gaat en/of vogels er niet om zouden geven? Ik hoor graag! Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Heb de meiraapjes nog nooit afgedekt of beschermd tegen wát dan ook. Altijd goed gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees7274 Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Dank, Erny, het net zit er in ieder geval inmiddels toch op. Nou ja. Volgende x zonder.Heb nog wel een vraag over het uitdunnen. Betekent dat echt 1 kiemsel per stuk? Nu staan er af en toe drie bij elkaar. Is dat erg? Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Zelf dun ik niet uit... te lui voor denk ik... De raapjes duwen elkaar wel aan de kant en ik begin met diegenen die in de weg zitten het eerst te oogsten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts