henkg Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Een paar weken geleden zag ik raar pluis aan de toppen van mijn rozemarijn. Dat ding heeft in een pot buiten gestaan, zonder enige verzorging. Schimmel?Vandaag zag ik dat dat pluis iets anders was: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Bloemen!!Mooi hè Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Marinus Ros Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Bloemen!!Mooi hè Schitterend. Ik lig dubbel.... Dat ding heeft in een pot buiten gestaan, zonder enige verzorging. Als die rozemarijn dat deze hele godganse, ellendige winter heeft volgehouden, doe mij dan maar een stekje. Quote
HansK Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Hartstikke leuk zeg! Ik heb het nog nooit gehad. Misschien gebruik ik het teveel en knip ik de potentiele knoppen dus weg... Quote
dennislp Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 En die bloemen zijn eetbaar, en smaken heerlijk! Blijft wennen om bloemen te eten, maar die van de rozemarijn zijn verrassend lekker. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.