Suusjuh28 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 beste mensen ik ben net begonnen met me kruiden tuintje en ben nog op zoek naar zaadjes wie kan mij helpen hieraan ik heb zelf nog niet veel te ruilen maar zal is kijken wat ik heb liggen alvast vriendelijk bedankt !groetjes suus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Van welke plant(en)? Tijm, Salie, Lavendel en bijvoorbeeld munt, die kun je voor een euro af wat als reeds opgekweekt plantje makkelijker kopen in een tuincentrum, meteen klaar voor gebruik! Paardenbloem, braam(blad), weegbree en brandnetel groeit overal in het wild... Wat je wel makkelijk zelf kunt zaaien is bijvoorbeeld Goudsbloem en Kamille. Het ligt eraan waar je het voor wil gaan gebruiken, en natuurlijk wat voor grond je hebt (en zon/schaduw?)... Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts