Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo. Na lang de zaden binnenkweken. wil ik eigenlijk wel iets groter dus loop ik te twijfelen voor een kas.

Een glazen kas lijkt mij te duur. maar nu heb ik deze aanbieding gezien ( zie beneden link) . Maar wat zijn jullie ervaringen ermee. Kwa temperatuur enzovoort. Kan je hier goed in kweken. En hebben jullie nog tips of zeggen jullie blijf lekker in huis met je spullen.

Bedankt alvast

http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/tuinhuisjes-blokhutten-en-kassen/a1000152399-tunnelkas-tuinkas-hobbykas-3-5m-4-5m-6m.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW8lzP6Gc-EEHbBnElkcIsaOHk3HqlVfahEKmkngGNKgFBli_5N1wvTB1Zxdd9d1fetti7PaDaUWjmeyVFXhcf-C9VXn6kehkYlMtXHtWfYWB18rivrM1w2vlMhA5Vhr26M

Posted

Dat plastic gaat wel even mee hoor. Ik zie ze hier op ons complex wel een aantal seizoenen staan.

Veelal is hét ding bij dat soort kasjes : de stormvastheid. Extra borgen is zeker aan te raden. Verder worden ze ook wel erg heet van binnen, door ontbreken van een automatische raamopener.

Maar voor dat geld, volgens mij wel een optie. Maar dat is erg persoonlijk , hoe je er mee om gaat enzo.

Er zijn trouwens veel eerdere topics over dezelfde vraag.

succes !