heckberry Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hallo Groene vingers! Net gelezen over de makkelijke moestuin en ik moet zeggen het spreekt mij enorm aan.Verder gaan zoeken en zo kwam ik op dit forum.. want al zoekende, woonende in hartje rotterdam 4 hoog en ja balkon met stenen muurtje als afbakening. Zoeken dus naar een goede oplossing om het MM-etje te maken. Ik zag een foto van iemand op dit forum die een mooie verhoogde bak gemaakt had. Geweldige tip. Nu aan de slag, jammer dat weekend al weer bijna voor bij is. Hopelijk kom ik op dit forum veel ideeen tegen, welke grond moet je gebruiken, kan ik de bakken ook stapelen? Is daglicht voldoende of moet de zon er echt op schijnen. Ik ben echt een groentje op dit gebied, maar het lijkt me erg leuk en goedkoper dan groente bij de Marqt kopen Greetz, Heck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hallo Heck, welkom! er is een afdeling speciaal over de makkelijke moestuin en tuinieren in bakken, potten en manden. Daar zul je ongetwijfeld al heel veel goede tips zijn tegengekomen en anders kun je op een onderwerp zoeken (zoekfunctie rechts boven) en kijken wat er al over geschreven is. Je kunt een oud onderwerp altijd weer actueel maken door een vraag of reactie toe te voegen.Het is een leerproces, dat moestuinieren, en elk jaar wordt het weer interessanter volgens mij (ben ook net dit jaar pas echt bezig). Dat maakt het zo leuk!veel plezier hier en in je MM! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Welkom! Zaterdag 18 mei a.s. kan je misschien ideetjes opdoen bij Rotterdam Zaait, initiatief van Rotterdam Oogst. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Welkom, leuk idee Lynn, ik denk dat ik ook even ga kijken....en kopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts