weknow Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Voor leden van het Moestuinforum uit Zeeuws-Vlaanderen is dit misschien interessant Velt = Vereniging voor Ekologisch Leven en Tuinieren. ( http://www.velt.be/) FEESTELIJKE OPENING VELT AFDELING ZEEUWS-VLAANDERENOp 15/06/2013 van 14:00 tot 17:00 Op zaterdag 15 juni houden we onze feestelijke opening in de mooie tuin van ons bestuurslid Rinus Rentmeester. Iedereen is van harte welkom (zowel leden als niet-leden) Het bestuur zal zich kort voorstellen. Er is een info stand. Het is heerlijk toeven in de moes-, sier- en fruittuin. Er zullen hapjes en drankjes geserveerd worden om de oprichting van de afdeling te vieren. We hopen op een levendige middag waar ideeën uitgewisseld kunnen worden en mensen elkaar kunnen ontmoeten. Veltgroep: Zeeuws-VlaanderenVerantwoordelijke: LUCILE KROES ( lucilelive.nl 0031 114374731 )Locatie: Tuin van Rinus RentmeesterAdres: Hulsterweg 75, 4587LG Kloosterzande Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts