Annemie Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Hallo, Ik ben Annemie, 22 jaar oud. Sinds dit jaar heb ik voor het eerst een moestuin. Ik heb totaal geen groene vingers, maar houd wel enorm van lekker eten! Ik heb al veel gelezen, en wordt helemaal enthousiast van de foto's van jullie oogst. Hopelijk kan ook ik binnenkort wat eten uit eigen tuin! Groetjes Quote
Tuin514 Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Welkom Het lijkt wat beter weer te worden, dus misschien willen de groenteplantjes nu sneller groeien Quote Groeten,Linda
Annemie Posted May 25, 2013 Author Posted May 25, 2013 Bij mij zijn ze plots heel hard gegroeid . Had geen geduld meer, en ben maar wat plantjes gaan halen. Quote
Stan Posted May 26, 2013 Posted May 26, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
roosmarij Posted May 27, 2013 Posted May 27, 2013 Welkom, Annemie! Zelfgezaaid of zelfgehaald, het eindproduct telt Veel plezier in je tuin en op het forum Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Jorieke123 Posted June 3, 2013 Posted June 3, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts