Artist Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Ik heb momenteel enkele tomatenplantjes staan die binnenkort verpot kunnen worden, mijn vraag naar jullie was, in welke grond groeien zij het best? Ik kies er bewust voor om deze niet in volle grond te planten later maar in grote potten, zodat ik ze kan verplaatsen onder een afdak indien het erg giet. Wat zijn mogelijkheden van grondcombinaties om tomaten te laten groeien? Iemand vertelde me te starten met een laag compost met daarop verteerde paardenmest en daarop potgrond, en vervolgens bijmesten met koemestkorrels. Iemand nog ervaring met andere mogelijkheden? Ik heb nog tomatenmeststof staan hier maar weet niet goed hoe ik deze moet hanteren. Edit: ik heb de BIO Matina tomaten Graag jullie mening hieromtrent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 In dit topic vind je enkele grond combinaties: https://www.moestuinforum.nl/samenstelling-grond-voor-tomaten-in-pot-t4970.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts