arca Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Kan ik deze week nog boontjes zaaien, wel laat mij en wat kan ik nogmeer zaaien/ poten? Quote genieten
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 ja hoor bonen zaaien dat kan nog. verder sla,nz spinazie, volgens mij ook nog peulen en erwten, wortels,winterwortels net nog witlof, bloemkool. ja veel nog. Quote
Nanda Vandeberg Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 De onze zijn niet opgekomen..dus ga ik het zo snel mogelijk nog 'ns proberen deze week. De wind is hier zo gemeen; alles verdroogd. Wij moeten nu al sproeien. Quote
weknow Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Tip: Week ze een halve tot hele dag in wat water voor, voor je ze in de grond legt. Dan kiemen ze gemakkelijker, want zijn al vol met water gezogen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jennywhere Geplaatst: 10 juni 2013 Geplaatst: 10 juni 2013 Ik had hetzelfde probleem. Ik heb ze 2 dagen voorgekiemd tussen watten, tot er kleine witte puntjes uitkwamen. Nu staan er 9 leuke plantjes die me straks van een heerlijk maaltje boontjes gaan voorzien! Hopelijk heb ik dan volgend jaar mijn veelbelovende moestuin, want heb nu maar 1 ierkante meterbak! Quote
arca Geplaatst: 11 juni 2013 Auteur Geplaatst: 11 juni 2013 ja hoor bonen zaaien dat kan nog. verder sla,nz spinazie, volgens mij ook nog peulen en erwten, wortels,winterwortels net nog witlof, bloemkool. ja veel nog. Dank voor je antwoord, ik ga es wat proberen van bovenstaand. Quote genieten
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.