henkg Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 (edited) Ik denk mee te gaan nemen / te kunnen leveren:- 1x vin pissenlit 2013 0,75 l, petillant (mousserende paardenbloemenwijn)- 12x zomerbier 0,3 l (ik moet nog gaan brouwen)- Kleine proefopstelling Blumat druppelaars, als live demo voor geinteresseerden. (1)- Waterslot + kap; hydrometer en refractometer: handige spullen voor het zelf wijnmaken. (1)-Zelfgemaakte rozemarijn zeep, zie: zeep-maken-t2984-230.html#p166483- Vers zaad van mijn Balkonstar struiktomaten (foto plant / tomaten, zie: blog/henkg/eindelijk_de_eerste_rijpe_tomaten_b-2584.html).- Een paar vleesetende plantjes (Drosera capensis, is niet winterhard). Zie vleesetende-planten-zonnedauw-drosera-capensis-t6750-80.html#p155870(1): Neem ik weer mee terug .... Bijgewerkt tot 22 aug:Bit:Krijgt: -Geeft: 6x Frau Mieze Schindler; paar zaden Oekraïense tomaat Appelvrouw:Krijgt: Zaden Balkonstar; rozemarijnzeepGeeft: Zaden Rose de Bern; zaden Gartenperle; gerookte knoflook Geedee:Krijgt: RozemarijnzeepGeeft: 10x P11 Edited August 22, 2013 by Guest Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Ik ben geïnteresseerd in je demonstratie Henk..vast heel leerzaam voor ons rommelende amateurwijnmakers..en leuk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 ow ik ook hoor. En ook de Blumat trouwens. Ik snap niks van die dingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Ik neem voor je mee: testbuis PE 20 mm, met capillaire drupelaars met stekers eindstop en voor testdoeleinden aansluiting op waterkraan of vat. Ook zal ik de fertometer en de EC meter meenemen. Mocht je nog aardbeienmeststof nodig hebben moet je het ook maar laten weten, heb nog 24 kg staan . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik heb n tiental van die P11 potjes voor je.... een stukje zelfgemaakte rozemarijn zeep zou ik vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 @Geedee: 10x P11: Ja graag, dank alvast.En ik neem twee zeepjes voor je mee, maatje Pringlebus:(Ik ga er eentje over een weekje eerst zelf testen) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Oei. Dat ziet er wel práchtig uit Henk !! Online zeep verkopen vanaf je landgoed. Idee ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Er zit ook vast rozemarijn in Henk?Ik ben er gek op..op rozemarijnzeep..zo heerlijk mee wakker worden mag ik ook met jou zeep ruilen?.of misschien voor kruidenthee( zal je wel niet drinken hè als wijnmakertje...)of gerookte knoflook? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 (edited) Ik heb een mooie bol gerookte knoflook voor je Henk..staat ergens zelfs een foto. Ik heb de knof geprobeerd, maar hij smaakte echt niet naar rook ..nu is het zaak hem zo lang mogelijk te laten liggen om te kijken of hij inderdaad zo lang bewaard...Heb ik al gezegd dat ik Balkonstar hier nog heb..heb ik blijkbaar vorig jaar van je gehad en niet gezaaid Lie is er ook, en kan ook met de grelinette werken..indien noodzakelijk. Edited September 17, 2013 by Guest Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Die zeep ziet er erg goed uit Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts