Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Grasbier


Grasbier

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Mijn naam is Patrick en ik kom uit Haarlem. Ik ben een persoon met vele interesses en hobby's waarvan het houden van een moestuin de nieuwste is. Op dit moment ben ik met verschillende projectjes bezig, waarvan de ene succesvoller is dan de andere. Mijn successen lijk ik te behalen met rucola en tomaten, daar waar de avocado en de paprika me in de steek gelaten hebben.

 

Ik ben een echte natuurliefhebber. Daarnaast houd ik van lekker eten en kook ik het liefst met verse ingrediënten die ik in de toekomst hoop zelf te verbouwen. Een hobby zoals deze heeft daarom ook altijd op de loer gelegen. Na het betrekken van mijn eerste echte woning ben ik dan ook echt begonnen. Hetzij op de vensterbank en het balkon.

 

Ik hoop door middel van dit forum meer inzicht te krijgen op de manier waarop gewassen groeien en hoe ze het best verwerkt kunnen worden. Het zal een lang proces worden waarbij ik helemaal van nul moet beginnen. Maargoed, zijn we niet ooit allemaal zo begonnen?

 

En ohja, Grasbier komt van een simpele vervoeging. Grasparkieten (kweken) en Bier (brouwen). Twee andere hobby's die ik graag uitvoer.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patrick, welkom!

 

Laat je hobbies je niet boven het hoofd groeien Dat gaat goed komen: de ene hobby voedt de andere als ik je verhaal goed begrijp.... Veel plezier op dit forum, succes in je moestuin en een mooie oogst gewenst!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...