dennislp Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Is er toevallig iemand die hier nog zaden van heeft? Zag hem vanochtend, echt een flink venkel soortje! Kan ook een hoogte bereiken van 3,5m. Wikipedia; Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Bit Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ja prachtig he ? Is geen makkelijk ding in de tuin hoor. Wordt hier ook lang geen 3m ofzo, heeft veel warmte nodig. Maar ook hier ( als het lukt ) wordt ie groot ja.En is geen venkel-soortje he ? Quote
Erik De Block Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 Wie zaden wenst van reuzenvenkel kan die steeds (zolang de voorraad strekt) bij mij bekomen ( e-mail adres verwijderd door mod; communicatie verloopt op het forum intern via privéberichten : zie die functie ) Quote
zanderink Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Hallo Erik de Block, Ik zoek zaden van de reuzenvenkel, kan je mij die leveren?Ik werk voor de kas bij het Rijksmuseum.Adres is : (adres is verwijderd door moderator, reageren kan per privé-bericht), of kom ze anders brengen naar de kas in de tuin van het Rijksmuseum, vragen naar Berend. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.