Mark Arenders Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Hallo, Ik heb van het voorjaar tomatenplanten op mijn stuk grond gezet alleen nu is dit het geval: Onderaan zitten hele dikke takken waaraan ook bloemen en zelfs kleine vruchtjes van de tomaat zitten, deze takken nemen veel ruimte en zon in van de andere planten het is bij elke plant. Nummer 1 komen ook zijtakjes (dieven) maar die haal ik wel weg. Wat moet ik doen, alle 2 en 3 takken weghalen? Graag reactie,Mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Bij 3, onderaan dus, zou ik de takken weghalen ja. Je kan ze ook laten zitten, maar is niet gebruikelijk nee. De plant wordt dan wel érg dicht. Het zijn eigenlijk ook gewoon dieven hoor. de 1e of 2e oksels van de plant toen hij kleiner was dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts