gumie Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Hallo allemaal, Mijn vriendin heeft mij voor mijn verjaardag een aantal peperplanten cadeau gedaan. Twee cayennepepers, en twee 'no names'. De twee zonder naam lijken op dit: http://www.google.be/imgres?q=peperplanten&sa=X&biw=1366&bih=649&tbm=isch&tbnid=TiQ4ZxPw9C-QnM:&imgrefurl=http://chiliflame.blogspot.com/2011_08_01_archive.html&docid=ar-n8ncQ0pNpzM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-X9Li5OVRsC4/Tj-i4PcwTiI/AAAAAAAAFks/kv-g5kZ_BII/s320/mm2.JPG&w=1600&h=1200&ei=LNT0UafgApO00QXdv4HIDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:6,s:0,i:99&iact=rc&page=1&tbnh=177&tbnw=232&start=0&ndsp=18&tx=161&ty=79 maar dan met vele kleine rode, en de andere met paarse pepers. Kan mij iemand vertellen hoe ik die moet onderhouden? Ik ben nogal een leek en ik veel er een erezaak van maken om die pepers te laten overleven Hoeveel water moeten ze hebben? Moeten ze verpot worden? Mogen ze buiten staan of kan ik ze beter binnenhouden? .... Anything waarvan jullie denken dat het belangrijk is, laat maar komen Ik merk ook op dat mijn cayennepepers gaatje in de bladeren hebben, is dit normaal? Ik weet het, vele vragen voor een newbie; maar de hulp wordt zeker gewaardeerd!! Quote