Unagi Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Hallo, Ben dit jaar voor het eerst begonnen met een moestuin en heb reeds veel info kunnen vinden op het forum.Ik heb een aantal Paprika planten Lipari F1. Ze staan in een Polyserre en momenteel krijgen alle vruchten een bruine / zwarte kleur (Zie foto) Iemand enig idee wat de reden hiervan is en hoe aan te pakken? Is het een tekort aan water of voeding? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Er zijn paprikasoorten die afrijpen van groen via donkerpaars / chocoladebruin naar rood.Op je foto kan ik niet zien of het verkleurde gedeelte er verder gezond uit ziet (glanzend, niet droog of gerimpeld). Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ik sluit me aan bij de vorige post en wil nog toevoegen dat, indien er rechtstreeks zon door glas op die punt heeft geschenen, er sprake kan zijn van verbranding c.q. de paprika is op die plek "gaar" gestoomd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts