snowie Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Hallo allemaal, Ik heb nu voor het 2e jaar een moestuin en zou het wel erg leuk vinden om een mooie grote kas te hebben.in ''mijn seizoen'' is een beetje te zien waar de kas zou komen te staan. Deze plek is nogal vlak en open dus er staat in de winter vaak een harde wind.Mijn vraag is wat voor kas zouden jullie aanraden? want ik las namelijk dat er verschillende diktes van glas enz. zijn en ook verschil in materiaal waarvan de kas gemaakt is. Ik heb totaal geen ervaring met kassen ben ook nog maar 18 en voor het 2e jaar in de tuin bezig dus wat advies zou helpen Hebben jullie ook wat richtlijnen voor prijzen? ik zie op internet echt mooie kassen staan maar die zijn behoorlijk prijzig, dan is 2e hands misschien een optie? ps: ik ben op zoek naar een middel/grote kas. Ik vindt namelijk een wat grotere kas wel mooi. (+- 3 bij 5/6 meter?) en heeft misschien iemand een kas aan te bieden? of ken je iemand? reageer dan ook ik woon in zeeland dus iets wat in de buurt ligt zou fijn zijn Alvast bedankt! Quote
xploidvain Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik heb een hele mooi kas te koop staan die het weer makkelijk kan doorstaan volldig aluminium met 4mm glas. En over de prijs valt altijd te praten als je interesse hebt. Gr. Daniel Reactie via PM te-koop-mooie-hobbykas-1-seizoen-oud-t10493.html Quote
Holland Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Wat is uw budget? Als je bij "Mijn Seizoen" van mij kijkt zie je ook een kas, die heeft ook een tijd te koop gestaan en is nu ook nog wel te koop denk ik. Opa en oma willen er ooit vanaf, weet niet hoe ze er nu over denken nu ik hem gebruik. Maar ik gebruik hem ook niet eeuwig dus voor een goeie prijs mag hij denk ik wel weg, hij kan daar niet eeuwig blijven staan. Quote Vriendelijke groeten, Holland
snowie Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 Beste Holland, Ik heb zelf ook nog niet echt een budget of wat dan ook in gedachten ik kijk meestal naar het prijsplaatje wat aan de kas hangt. Hoeveel vragen jullie ervoor? Quote
Holland Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Dat zou ik een keer moeten overleggen. Weet ook niet zeker of hij nog nog steeds weg mag. Hij heeft een tijd te koop gestaan. Opa heeft er veel geld voor betaald en opa kennende wil hij dat er ook wel weer uit proberen te halen. Misschien dat dat nu anders is. Quote Vriendelijke groeten, Holland
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.