Geplaatst: 17 maart 201411 j Ja dat klopt, en dat nadat een te grote hoeveelheid foto's vast liep. Daarvoor was het goed. Edit: het kan zijn dat het aantal foto's dat ik aan het opladen was erbuiten staat, toeval was. 18 maart 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 17 maart 201411 j Ik heb ook nog eens gekeken maar, in I.E. zowel met als zonder Java en thuis en op het werk zijn er geen foto's op het eigen blog* te plaatsen. Je komt tot waar snekermoestuin op pagina 1 op stuk loopt. *Er mist hier ook een stuk van de tekst om te mogen plaatsen bij chrome en klonen(dus daar loopt e.e.a. niet als gewenst). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 18 maart 201411 j Oke er is een tijdje geleden wel een aanpassing gedaan aan de code van de uploadmod. Het zou goed kunnen dat die nieuwe code nog niet of niet goed verwerkt is in het berichtvenster van het moestuinseizoen. Moet ik even nakijken.
Geplaatst: 25 april 201411 j Vraagje: op het gevaar af, dat de vraag al ergens gesteld is hoor, maar kan dat niet zo vlot vinden. Ik heb een foto geselecteerd voor het plaatsen van een nwe avatar. Maar het bestand is te groot. Ik moet naar 30kb toe. Ik heb wel de foto, maar is dus te groot, te zwaar. Hoe wijzig ik dat ? Heb me al suf gezocht met de rechter muisknop en met eigenschappen. Hoe pas ik de bestandsgrootte aan ??
Geplaatst: 25 april 201411 j @Bit en anderen hier : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324-20.html heb ik daar een oplossing voor gegeven. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.