Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoe een afbeelding toevoegen (nieuwe methode)

snekermoestuin

Recommended Posts

EDIT: na het plaatsen van deze reactie zie ik dat die knop er alsnog bijgekomen is. Zat wel een paar minuten vertraging in.

Sorry, ik zal geduldiger zijn

Ik kan geen foto's meer toevoegen in Mijn Moestuinseizoen. De knop zit er wel, maar werkt niet. Als ik een vraag stel/beantwoord, werkt het wel.

Is JavaScript enabled? Yes

Are Cookies enabled? Yes

Is Flash installed? Flash 11.8 is installed Up to date

Is Java installed? Java 7 (u25) is installed Up to date

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Even feedback, wat soms irritant is:

- Je upload fotos in een bericht

- Je bent er een vergeten of er gaat er een fout (bijvoorbeeld een die .bmp is en daardoor fout gaat)

- Je wilt hem opnieuw uploaden

> Dan kan je hem niet meer uploaden in dat zelfde bericht.

Kortom: Als je foto's aan het uploaden bent of geupload hebt in een bericht, dan verdwijnt de knop om foto's toe te voegen. Weet niet of daar een reden achter zit en of het anders kan.. Maar misschien is het handiger als die knop er nog steeds is.

(Was trouwens in de vorige versie ookal zo,)

heb het weer geprobeerd

klik op

'voeg foto toe'

dit lukt prima,

maar als ik dan de foto aan het bericht wil toevoegen, zie ik nog wel iets voorbijkomen met 'runtime', maar uiteindelijk gebeurt er niks

ik heb wel wat langer gewacht, maar geen minuten (moet dat?)

foto-toevoegen43581375902473.jpg

Nu ik Chrome heb geprobeerd lukt het wel.

Wel moet ik eerst weer de cursor in het tekstvak plaatsen, pas dan komt er een afbeelding bij het tekstbericht.

Dit met die cursor ook bij IE geprobeerd, maar dit lukt niet.

Zal voorlopig geen IE gebruiken, maar dit is niet voor iedereen een oplossing...

Edited by Guest

Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/

Internet Explorer had ik niet getest. Moet morgen weer werken, maar Vrijdag heb ik wel weer een uurtje om hier naar te kijken. Dus voor de mensen die problemen hebben met IE: ik ga er naar kijken.

Op het blog zijn er ook wat problemen, ik heb de oorzaak gevonden maar ik heb even geen tijd om dat aan te passen. Dat gaan we ook vrijdag doen (of morgenavond, moet even kijken hoeveel energie ik dan nog heb).

Sorry voor de kinderziektes, maar ik hoop dat het voor de meeste mensen een verbetering is/wordt.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube