Geplaatst: 21 augustus 201312 j hoe vinden jullie dat mijn kers eruit ziet? ik betwijfel of het wel helemala OK gaat, hij heeft van de zomer zijn blad laten vallen, vanuit volle grond toen gered in deze pot... nu weer bladeren
Geplaatst: 28 augustus 201312 j Zie hier na een paar week, rare groeispurt aan de rechtertakken, deze winter maar is mooi boompje van proberen te maken. Nu snoeien is wel/niet aan te raden? wederom beginnen de bladeren bruin te worden en wss gaan ze voor de tweede keer eraf vallen.. ik snap dit boompje niet meer! Wat een apart geval
Geplaatst: 28 augustus 201312 j ik betwijfel of het wel helemala OK gaat, hij heeft van de zomer zijn blad laten vallen, vanuit volle grond toen gered in deze pot... nu weer bladeren in de zomer vanuit volle grond, gered naar pot, denk dat dit boompje jou niet meer snapt
Geplaatst: 28 augustus 201312 j hij was half dood... blad volledig afgevallen, vandaar de redding naar de pot
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.