kimmy341 Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Ik zoek zaden van planten die erg rijkvol zijn aan bloemen. Ik heb hier en daar wel bloemen staan maar super mooie. Ik wil graag ruilen voor andere zaden. Als je interesse heb stuur maar een pb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Als je weet welke exotische bloemen je mooi vindt, zou je ook kunnen kijken of daar toevallig eetbare delen bij horen. Dan kun je in de toko gaan kijken of die producten daar liggen. Zo ben ik pasgeleden de Chinese Tayer tegengekomen bij een vriendin uit Suriname, en daar blijkt een prachtige plant aan vast te zitten als je de knol (als een soort Taro) in de grond stopt.... Ook gember heeft een prachtige bloeiwijze. Succes met de zoektocht! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts