Stan Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Hoi hier mijn ruillijst. Ik heb in de aanbieding:1 vlinderstruik(paars)1 vlier1 fruit Bottle(600ml) om fruit of munt bij je water in een fles te doen. Ik zoek Zoethout plant of zadenAnnanaskers liefste klein. Ik vul zo snel mogelijk aan(ik heb immers nog maar enkele dagen). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ik heb wel interesse in de fruit botle maar ik heb niets van wat jij vraagt?? Quote
Stan Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 Geen probleem Angela. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Ciska Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Stan heb jij toevallig de Franse dragon staan? Of is het de Russische? Quote
Stan Geplaatst: 11 april 2018 Auteur Geplaatst: 11 april 2018 Russische volgens mij. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Ciska Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Okee, die zoek ik juist net niet toch bedankt.. Quote
Rabarber Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Ik heb wel zaden van ananaskers voor je. Quote
Stan Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Geplaatst: 12 april 2018 Rabarber zaden heb ik inmiddels al. Maar toch bedankt. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Yuras Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Ananaskers, of physalis, zal ik meenemen. Het zijn beide grote en kleinere versies... Quote
Indy Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Ik heb ergens nog zoethoutzaden. Maar ik weet niet of die het nog gaan doen.Ik ga zoeken voor je. Edit : Gevonden ! Neem ze voor je mee. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Hoi hier mijn ruillijst. Ik vul zo snel mogelijk aan(ik heb immers nog maar enkele dagen). Die enkele dagen zijn voorbij Stan Quote
Stan Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Geplaatst: 13 april 2018 Klopt maar, ik heb eigenlijk niet echt iets. pepers zijn hier pas boven, tuin is nog vrij kaal. Dus geen stekken, afleggers e.d. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Nasuada Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Als het goed is neemt goldfish zaden mee van zoethout en kan ik met je delen. Ik heb evt peper ( heel kleine plantjes is madam jeanet En wat tomaten plantjes.Ik heb belangstelling in je vlinderstruik of de vlierDeal? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Stan Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Nasuada, Vlinderstruik is voor jou. Indy en Yuras <3 Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.