Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Andere hobby's

Featured Replies

Geplaatst:
Op 25-1-2025 om 21:15, woldistel zei:

Kortom ze zijn snel van de mik. En dat is geen hobby 😂

Birmanen en Ragdolls staan bekend om hun gevoelige maag-darm stelsel. Krijg je er gratis bij.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Respect hoor voor degene die zelf hun haar knippen. Ik durf dat niet aan. Ik doe wel het haar van mijn man en kinderen. Maar daar kan ik goed bij en zie ik goed wat er gebeurd.

Geplaatst:

Ik heb eerlijk gezegd nog steeds een coronacoupe.

Mijn haar is nu zo lang geworden, ik laat het maar zo.

Geplaatst:

@Rookie je weet: ik knip je zo een Corona BOB coupe. Jij wou het toch lang houden zo, dan kun je het leuk opsteken. Ik moet het echt kort houden, lang haar staat mij niet goed meer, dan heb ik helemaal geen volume meer, dat zit nu meer om mijn heupen.

Bob.jpg

Geplaatst:

Nee, dank je, ik ben heel tevreden met mijn lange haar.

Ik zou het alleen zo graag los willen laten, maar ik heb het idee, dat ik daar echt te oud voor ben.

Geplaatst:

@Rookie wat heeft los lang haar met leeftijd te maken? 

Geplaatst:

Ik snap Rookie wel. Maar zou als je een beetje mooi haar hebt het gewoon los laten hangen hoor! 
is effe wennen….

Geplaatst:

@Tanja65: nou, eigenlijk niets natuurlijk, het is zomaar een gevoel.

@jootje: het is inderdaad wel ff wennen inderdaad, ik zie het eigenlijk nooit bij oudere dames.

Behalve dan bij Goldie Hawn, maar die kan overal mee wegkomen, denk ik.

Geplaatst:

@Rookie ik vind het best mooi dat lange haar bij je. Je kunt ook altijd bovenop een vlechtje maken met een mooie speld, dan lijkt het wat voller. Ik zou best lang haar willen hebben.
Bij oudere dames staat kort meestal pittig en jonger, daarom dat de meeste vrouwen kort haar hebben. Ook als je kalig op je hoofd wordt, vind ik het niet mooi om dan wel lang haar te hebben. Net als bij mannen, die het haar van de ene kant naar de andere kant kammen. Laat het dan gewoon kaal, staat veel mooier. Maar dat geldt niet vrouwen uiteraard.

Geplaatst:
56 minuten geleden, Rookie zei:

Goldie Hawn, maar die kan overal mee wegkomen, denk ik

Vind je? 😉

IMG_0950.jpeg

maar zonder gekheid, ze is 79. Dus op zich… wel met facelifts etc. Ik vind dat het bij lang haar bij dames op leeftijd wel uitmaakt of ze een pony hebben of niet. Staat meestal beter. Blijft toch een persoonlijke smaak. 

aangepast door Dahli

Geplaatst:

Goldie Hawn heeft veel haar en dik volgens mij.

Geplaatst:

Iiieeeeuw, Dahli!🤣

Geplaatst:

Lekker Dahli! Nou, denk dat Rookie dan wel gewoon haar haar los kan gooien! 😂

Geplaatst:

Ik ben vast ook te oud voor los lang haar (word 60 dit haar, pardon; jaar). Maar ik geniet ervan en mensen kijken maar de andere kant op als het ze stoort. Lekker los! Ik heb het alleen maar vast als het functioneel is (koken, schilderen, moestuin). 

aangepast door Tanja65

Geplaatst:

Ook hier teveel hobbies en te weinig uren in de dagen...

Koken, bakken, kleding naaien voor mezelf en mn dochters, haken, zingen in een koor, lezen, wandelen, bezig zijn met onze twee duitse herdershonden.

Sinds bijna drie jaar ben ik bezig met een omscholing tot docent Frans en daardoor blijft er momenteel weinig tijd over voor de andere hobbies.

Wandelen met de honden en zingen  zijn vormen van ontspanning voor mij. En lezen doe ik vaak een kwartiertje, half uurtje in bed.

Sinds we op deze nieuwe plek wonen (sinds juni vorig jaar) en we een grotere tuin hebben als voorheen, ben ik me meer aan het verdiepen in moestuinieren, kruiden, wecken etc. Dus ook weer veel lezen ;-)

aangepast door Hopmarjanneke

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Geplaatst:

Leuk om jullie hobby’s zo mee te lezen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.