Jump to content

Featured Replies

Posted

Toevallig kwam ik hier via google door een paar dingetjes op te zoeken en ik denk dat dit forum een grote bron van informatie zal zijn

Ik ben dus Tessy.

Mijn vriend en ik hebben al enkele wilde plannen om het grootste deel van eten zelf te voorzien.

Op onze paardenwei hebben we een stukje voor een serre te zetten voor groentjes.

Op de mesthoop gaan we courgetten en/of pompoenen zetten.

Naast de serre komen ook een paar rennen, namelijk voor kippen en konijnen te kweken.

De kippen zijn deels om te slachten en deels om de eieren, de konijnen zijn om te slachten.

Thuis hebben we een terrarium staan van 1.10m en daar willen we ook graag kruiden in zetten (een mini serre dus).

Nu hopen we ook om ooit nog een duivenhok op de wei te bouwen om ook met duiven te kweken voor het vlees.

Ik heb hier al een paar interessante dingen gelezen die ons zeker zullen helpen bij onze plannen

Vragen mogen altijd gesteld worden

hallo Tessy, welkom!

grote plannen... succes! Wat het ook wordt, het wordt altijd interessant.

veel plezier in je tuin en op het forum

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Welkom

Welkom ! .... en het wachten is dus op de foto's

Welkom

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl