Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw lid


tessyke

Aanbevolen berichten

Toevallig kwam ik hier via google door een paar dingetjes op te zoeken en ik denk dat dit forum een grote bron van informatie zal zijn

Ik ben dus Tessy.

Mijn vriend en ik hebben al enkele wilde plannen om het grootste deel van eten zelf te voorzien.

Op onze paardenwei hebben we een stukje voor een serre te zetten voor groentjes.

Op de mesthoop gaan we courgetten en/of pompoenen zetten.

Naast de serre komen ook een paar rennen, namelijk voor kippen en konijnen te kweken.

De kippen zijn deels om te slachten en deels om de eieren, de konijnen zijn om te slachten.

 

Thuis hebben we een terrarium staan van 1.10m en daar willen we ook graag kruiden in zetten (een mini serre dus).

Nu hopen we ook om ooit nog een duivenhok op de wei te bouwen om ook met duiven te kweken voor het vlees.

 

Ik heb hier al een paar interessante dingen gelezen die ons zeker zullen helpen bij onze plannen

Vragen mogen altijd gesteld worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...