Geplaatst: 24 maart 201114 j hey,ik heb pas zo een vierkante meter tuin , zo'n bak. maar nu gaan er allemaal mieren op die bak lopen dus ook langs mijn gewassen. wat te doen? anti mier ofzo, beschadigt dit mijn gewassen? of doen ze geen kwaad en kan ik ze gewoon lekker laten lopen?
Geplaatst: 24 maart 201114 j Doen geen kwaad gewoon laten lopen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 24 maart 201114 j au au au de mieren hier doen wel kwaad! Ze bijten je en blijven in je hand/voet/been hangen met hun tandjes Maar ze maken de gewassen niet stuk Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 maart 201114 j Dat zijn rodebosmieren die jij hebt en daar mag je helemaal niks mee doen die zijn beschermd.ze hebben geen tanden maar kaakjes (insektenbarbaar )Verder zijn ze nuttig (zoals vrijwel alle insekten) want ze ruimen allerlei troep op. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 24 maart 201114 j Oh nee hoor, ze zijn echt niet rood! Gewone zwarte miertjes, je ziet geen verschil. We hebben wel wat rode mieren kolonies, maar die zitten niet in de moestuin. Die zwarte bijtmieren wel. Ze veroorzaken echt bultjes als ze 'kaken' (nu blij? ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 maart 201114 j Auteur Oh nee hoor, ze zijn echt niet rood! Gewone zwarte miertjes, je ziet geen verschil. We hebben wel wat rode mieren kolonies, maar die zitten niet in de moestuin. Die zwarte bijtmieren wel. Ze veroorzaken echt bultjes als ze 'kaken' (nu blij? ) nou ik hoop dat dezen hier niet bijten
Geplaatst: 24 maart 201114 j Zeker speciale zwartegeldersevechtmieren Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 25 maart 201114 j Hier in het bos heb je van die rode-mieren-hopen. Heule grote, indrukwekkend. Daar zetten ze dan vaak zo'n lelijk rood/witlint omheen.Maar dat is dus omdat ze beschermt zijn en de boswerkers er uit de buurt moeten blijven.Weer wat geleerd. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.