Ben Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ik heb vorig jaar Kimberly aardbei planten gekocht en dit jaar voor het eerst heel veel aardbeien mogen eten.Nu heb ik voor mezelf nieuwe planten afgelegd, maar ik heb er veels te veel.Nu is mijn vraag heeft iemand anders ook jonge planten te veel, maar dan een ander soort dan wil ik die ruilen.Ik denk dat ik zo rond de 200 planten over heb.En is er niemand die kan en of wil ruilen, dan wil ik de planten wel weg doen voor een hele kleine vergoeding Gr. Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidike_21 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Ik heb wel enkele Maxim's over ( een 2tal denk ik ) maar ben niet zo bekend met Kimberly .Ik zou het wel leuk vinden zouden we 1 of 2 kunnen ruilen .Ik ben namelijk nog op zoek naar het ras met de lekkerste aardbeien voor mijn zoontje .Maar heb nog wel geen ervaring met het opsturen van planten ( nog nooit gedaan ) Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts