jootje Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Is er iemand die naar de moestuindag gaat, en die nog wat walnoten in de aanbieding heeft? Vorig jaar ook wat gekocht van iemand, en daar ga ik vandaag de laatsten van kraken en in pot doen. Dus op zoek naar nieuwe.... Quote
maggy Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 wanneer is die moestuindag dan want nu is het toch nog te vroeg voor walnoten ? Quote
jootje Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 De moestuindag is 21 september, ja te vroeg voor walnoten, maar vaak hebben mensen nog " voorraad" . Althans, dat denk/ hoop ik! Quote
Piroska Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hoi Jootje, Ik ga de 2e week van september de noten van dit jaar oogsten (is hier wat vroeger) ik kan dus wel verse noten meenemen voor je? Dus wel in de schil nog, moet nog ff afrotten dan Hoeveel wil je er van hebben? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
jootje Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Geplaatst: 18 september 2013 De walnoten van Piroska weigerden de boom uit te vallen. Dus als er nog iemand is waar ze wel van de boom willen, of nog walnoten van vorig seizoen over heeft, dan zou ik er heel graag wat willen overnemen. Dus iemand die ook naar de moestuindag komt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.