kenbeimer Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen... Ik woon in een nieuwbouw duplex woning en deze wordt gehuurd van de woningbouw. Meteen vanaf de eerste lente/zomer had ik last van zwarte kevertjes, welke in de winter verdwenen. Dit jaar is het weer terug gekomen en blijkbaar had het hele blok in de straat er last van. De woningbouw heeft aan de bewoners gevraagd gif te spuiten en dit heeft iedereen dan ook gedaan, behalve ik (want ik heb een konijn in huis huppen) en nog iemand met een kat. Desaltemin begin ik me flink te ergeren aan die zwarte kevers, welke zijn geïdentificeerd als meeltorren. Wat is een efficiënte manier om ze te bestrijden. Ik stamp ze niet plat, dat vind ik zo smerig en ga ik haast van over mn nek. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Als je dit:http://dier-en-natuur.infonu.nl/insecten-en-ongedierte/100691-zwarte-kevers-in-huis-mogelijk-zijn-het-meeltorren.htmlleest wordt je niet echt blij denk ik... Bij grote hoeveelheden torren is het geen doen ze allemaal naar buiten te brengen.Denk dat het misschien een goed idee is om je konijn een tijdje uit logeren te doen en toch te spuiten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.