Geplaatst: 1 mei 201114 j Auteur Verwijderd 19 juni 201213 j aangepast door Gast VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 1 mei 201114 j Auteur Trouwens, Leslie vanmiddag was mijn zwager (de hovenier) uit Den Bosch hier maar hij kon me ook niet helpen aan de naam van dat kleine gele spul in de border. Hij dacht aan een soort Geum (nagelkruid) maar dat is het beslist niet volgens de foto's die ik heb gegoogeld.Ik zal bij gelegenheid eens een duidelijke foto proberen te maken, misschien herkent iemand het dan. Ja, goed idee! Ben benieuwd VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 13 oktober 201114 j Auteur Verwijderd 19 juni 201213 j aangepast door Gast VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 18 oktober 201114 j Mooie foto Leslie.Herfst bij jullie, hier leek het al bijna winter.Zondagmorgen 7.30 onderweg naar mijn favoriete appels (Elstar), alles wit-bevroren, ijs en ijskoud.Gelukkig degelijk gekleed. Na de middag was het weer 18 graden.Uitstekend appelweer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.