Geplaatst: 27 maart 201114 j Vorig jaar had ik een onkruid dingetje in mijn kas, deze was wit de bladeren, het stengeltje, alles was wit. Albino onkruid?? Nu vroeg ik me af, zou dit echt door het zaadje zijn geweest Hopelijk vind ik er dan dit jaar meer.[/b] of zal dit te maken hebben met bepaalde voedingsstoffen in de grond? Hij stond gewoon in de zon. Waardoor denken jullie? Zou wel leuk zijn als hij terug keert, nieuwe onkruid soort in aanmaak! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 27 maart 201114 j Die bestaan idd. Een albino plant mist de stof die hem groen maakt. http://ascendenza.wordpress.com/2011/02/06/albino-en-andere-planten/
Geplaatst: 27 maart 201114 j Auteur dankje voor de link! zo te lezen had ik dan nog mazzel dat mijn onkruidje iets van 7 maanden in leven bleef jammer dat albino plantjes meestal kort leven. > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.