Geplaatst: 1 april 201114 j Auteur Ziet er geweldig uit! Jaloers! maar dan een gezonde jaloezie hoor! Lief, dat vijvertje. Geniet ervan, Jo Ach Jootje, je moet het zo zien bij ons op het complex is iedereen al lang en breed klaar met de tuin "piepers in de grond" en wij zijn in de uurtjes dat we vrij hebben aan het zagen, schuren, lakken, schoeven, straaten , graven. Heeft nog niets met tuinieren te maken. Ik ben juist jaloers op de mensen die al klaar zijn Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen
Geplaatst: 1 april 201114 j wij kweken zo al een aantal jaar. Hoge opbrengst en betere manier om het onkruid tegen te gaan. Gaat je vast heel goed lukken. deze was van vorig jaar deze was van vorig jaar
Geplaatst: 1 april 201114 j Deze was van vorig jaar. weet niet waarom die die net niet wilde plaatsen
Geplaatst: 1 april 201114 j Wauw wat een grote moestuin! Wel heel handig met die bakken. Ook lekker overzichtelijk. Even een stomme vraag: Je schrijft dat er op het tuinencomplex geen gas water eletra is. Nou snap ik wel dat water handig zou zijn en elektra ook nog wel, maar wat wil je met gas op de moestuin? Want je bent dus ook bezig met een keukenblokje waar je een gasstel in wil hebben? Ga je daar dan ook koken en eten enzo?
Geplaatst: 3 april 201114 j Auteur Deze was van vorig jaar. weet niet waarom die die net niet wilde plaatsen Oww hee mooi zo wil ik het ook tegen vogels beschermen Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen
Geplaatst: 3 april 201114 j Auteur Wauw wat een grote moestuin! Wel heel handig met die bakken. Ook lekker overzichtelijk. Even een stomme vraag: Je schrijft dat er op het tuinencomplex geen gas water eletra is. Nou snap ik wel dat water handig zou zijn en elektra ook nog wel, maar wat wil je met gas op de moestuin? Want je bent dus ook bezig met een keukenblokje waar je een gasstel in wil hebben? Ga je daar dan ook koken en eten enzo? Helemaal geen stomme vraag. Een gasstel is handig voor koffie en thee te zetten en een kopje zelf gemaakte soep te eten. Ook de verse groenten wil ik op de tuin blanceren. mijn keukentje daar staat al vol potten en pannen. Ps : de BBQ staat er ook al ik heb ook een koelkast op gas maar zoek een tafel model. Thuis moet ik nog een vrieskist aanschaffen om de winter door te komen Dus ja de keuken wordt gebruikt om er in te gaan koken. Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.