Ga naar inhoud

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heerlijk al dat enthousiasme over onze mooie hobby.

Is het mogelijk aan te melden voor een volgende ronde? Ik woon in Bunschoten bij Amersfoort en werk in Den Haag.

Johan

Geplaatst:

Vandaag de doos ontvangen Komende week breng ik m door naar Jos. Moet de doos daarna naar Sovreze??

Pb me dan even je adres alvast, dan maak ik m verzendklaar.

Geplaatst:

Wanneer zou ik kunnen instappen in deze ruildoos/tas? Enige prognose wanneer er een nieuwe ronde wordt gestart of blijft deze gewoon continue door lopen??

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Vandaag de doos ontvangen Komende week breng ik m door naar Jos. Moet de doos daarna naar Sovreze??

Pb me dan even je adres alvast, dan maak ik m verzendklaar.

Dat klopt Borderose. Het was mij niet duidelijk wie er ná Jos de doos moest ontvangen vandaar mijn vraag eind januari. Ik vind niet dat ik alle mensen die nog geen (1) achter hun naam hebben staan een pb moet gaan sturen. Ik neem aan dat iedereen die zich heeft ingeschreven, regelmatig dit topic volgt.

Maar het is nu duidelijk: Jij reageerde nu als 1e.

Ik maak de doos vandaag verzendklaar en breng m naar Jos, daarna komt ie jouw kant op.

Geplaatst:

je vroeg eind januari om een pb van Sovreze dus ik voelde me niet echt aangesproken.

Groningers, de tas komt in zicht dus misschien handig om alvast te overleggen hoe we dat gaan doen?

laten we de doos rondgaan of gaan we gezamenlijk kijken(waar?) ?

Geplaatst:

Thea, ik heb mijn gegevens via PM aan appelvrouw verstuurd. Ik stuur het pakket daarna door naar haar. Ik hoop dat jullie een stevige doos kunnen vinden en dat de post zich gedraagt. Echt fijn dat ik zo op het nippertje nog mee kan doen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Nogmaals..laten we er hier verder over ophouden.

Het is gebeurd, iedereen heeft zijn zegje gedaan.

We volgen gewoon het idee van pagina 1: zoveel mogelijk per regio: de doos gaat naar beide deelnemers in regio Aerdt en dan naar Groningen.

Sorry dat ik hier even de baas speel maar ik geloof dat iemand de knoop moet doorhakken, in dit geval ben ik dat : Ik heb de moderators gevraagd deze laatste pagina`s plus die van de afspraken op te schonen....

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...