bloemenkoningin Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Ja, super!. Ik stuur de tas volgende week naar Geedee. Adres ontvangen. Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Heerlijk al dat enthousiasme over onze mooie hobby. Is het mogelijk aan te melden voor een volgende ronde? Ik woon in Bunschoten bij Amersfoort en werk in Den Haag. Johan Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Johnny, dat kan, maar tegen die tijd openen we een nieuw topic denk ik..daar kan je je dan voor inschrijven. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Vandaag de doos ontvangen Komende week breng ik m door naar Jos. Moet de doos daarna naar Sovreze?? Pb me dan even je adres alvast, dan maak ik m verzendklaar. Quote
geedee Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik weet nog steeds niet wie na ons de doos krijgt........ Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Als je geen reaktie van Sovreze of Borderrose hebt gaat hij inderdaad maar richting Groningen denk ik Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Wanneer zou ik kunnen instappen in deze ruildoos/tas? Enige prognose wanneer er een nieuwe ronde wordt gestart of blijft deze gewoon continue door lopen?? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Meestal draaien we een ronde per jaar..ik heb er geen probleem mee dat je aan t eind van de lijst komt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Wil iemand van de laatste 5 personen op de lijst even zijn/haar adres pm men? Quote
borderrose Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Ik heb niks gehoord via pb of zo, maar laat maar komen hoor.... Quote
geedee Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Vandaag de doos ontvangen Komende week breng ik m door naar Jos. Moet de doos daarna naar Sovreze?? Pb me dan even je adres alvast, dan maak ik m verzendklaar. Dat klopt Borderose. Het was mij niet duidelijk wie er ná Jos de doos moest ontvangen vandaar mijn vraag eind januari. Ik vind niet dat ik alle mensen die nog geen (1) achter hun naam hebben staan een pb moet gaan sturen. Ik neem aan dat iedereen die zich heeft ingeschreven, regelmatig dit topic volgt. Maar het is nu duidelijk: Jij reageerde nu als 1e. Ik maak de doos vandaag verzendklaar en breng m naar Jos, daarna komt ie jouw kant op. Quote
loes Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 je vroeg eind januari om een pb van Sovreze dus ik voelde me niet echt aangesproken. Groningers, de tas komt in zicht dus misschien handig om alvast te overleggen hoe we dat gaan doen? laten we de doos rondgaan of gaan we gezamenlijk kijken(waar?) ? Quote
geedee Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Mijn bericht teruglezend, zie ik nu dat het inderdaad niet helemaal duidelijk is. Maar te doos is weer "on the way" . Quote
SuusP Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Thea, ik heb mijn gegevens via PM aan appelvrouw verstuurd. Ik stuur het pakket daarna door naar haar. Ik hoop dat jullie een stevige doos kunnen vinden en dat de post zich gedraagt. Echt fijn dat ik zo op het nippertje nog mee kan doen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
jos Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Al klaar !Aangevuld en dichtgeplakt.Klaar voor Borderrose. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 februari 2014 Auteur Geplaatst: 7 februari 2014 Wil iemand bieten en winterprei in de doos stoppen? Hij komt daarna ( bijna) terug bij mij..en die zaadjes heb ik net nodig Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
loes Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Volgens mij heb ik winterprei, zal straks ff kijken. Quote
loes Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 ik heb nog Blauwgroene winter-hiverbleu liggen. Die zal ik bijvoegen als het nog net in de doos zit. Quote
Gemma Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Ik heb wel bieten nog, verschillende. Stop ze erin! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
appelvrouw Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 ik heb nog Blauwgroene winter-hiverbleu liggen. Die zal ik bijvoegen als het nog net in de doos zit. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Geplaatst: 9 februari 2014 Nogmaals..laten we er hier verder over ophouden. Het is gebeurd, iedereen heeft zijn zegje gedaan. We volgen gewoon het idee van pagina 1: zoveel mogelijk per regio: de doos gaat naar beide deelnemers in regio Aerdt en dan naar Groningen. Sorry dat ik hier even de baas speel maar ik geloof dat iemand de knoop moet doorhakken, in dit geval ben ik dat : Ik heb de moderators gevraagd deze laatste pagina`s plus die van de afspraken op te schonen.... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
borderrose Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik heb de discussie gemist, maar de doos staat klaar voor Sovreze; heb hem behoorlijk aangevuld en hoop een volgende ronde nog eens mee te doen Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Is de doos nu bij Sovreze? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.