Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Ik vond het allemaal zo raar, aangezien ik per PM en aan de telefoon naar mijn idee behoorlijk helder was over 2 uur in de middag. Dus toen was ik ook niet van plan die zadentas zomaar ergens te gaan dumpen op een onbekend adres. Ik koop wel een doos, en stuur het naar de volgende op de lijst, bedacht ik me.

 

Je kan hem hier halen, of anders stuur ik hem wel op. Ik wil die tas kwijt, want we zijn al anderhalve week bezig geweest om een afspraak te maken. Zeg maar wat je voorkeur is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt allemaal wel erg bitchy, maar dat was mijn sjacherijn. Nou weer een volgende stap.

 

Gwen, ik weet dat jij je verheugde op de zadentas. Als jij nou vanavond, of uiterlijk morgenochtend even zegt of jij de voorkeur geeft aan hier in Amersfoort ophalen, of dat ik de zaden naar je toe stuur??? Dan heb je ze voor het weekend nog in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, nog geen reactie van Gwen, ondanks dat ze een aantal keren heeft ingelogd na het laatste bericht.

 

Ik heb Limoen een PB gestuurd om zijn adres. Hij was de volgende op de aanvangslijst. Ik ga de spullen per post versturen, vanmiddag een geschikte doos op de kop tikken, reactie van Limoen afwachten, en morgen op de post doen. Dat is het tijdschema in mijn hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik heb niet ingelogd, ik log nu pas in en lees de berichten. Het spijt me dat het uur waarop je zou aankomen is misgecommuniceerd. Ik kan de spullen in Amersfoort op het station ophalen. Ik kan je bellen als ik in de trein stap en weet hoe laat ik arriveer.

 

Groetjes,

 

Gwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, wat mij betreft is jouw beurt voorbij. Ik laat niet met me spelen.

 

Omdat ik op je antwoord zat te wachten, gisteren en vanochtend, had ik ook gezien dat je al drie keer ingelogd bent geweest: gisteravond laat, vannacht om een uur of half vier, en vanochtend om tien voor half tien. Maar een reactie kwam er niet. Ik maakte me bezorgd of ik niet te bot had gereageerd, en dat je daar geschrokken van was geweest.

Maar als jij glashard beweert dat je pas in de namiddag voor het eerst mijn berichten zag, dan is het voorbij over en uit.

Vorige week was ik bereid snel de boel te brengen, en ik kreeg ook steeds zo traag reactie, en dan ook nog eens op een manier dat er steeds geen harde afspraak kwam. Toen je zei dat zaterdag of zondag ok was... en ik zaterdag begin van de middag voorstelde... kreeg ik pas zaterdag half twee een reactie dat je in slaap gevallen was. Toen had ik al klaar willen zijn. Ik was toen al zo pissig dat ik twee dagen niks van me liet horen. Uiteindelijk woensdag 2 uur afgesproken. Dat staat in twee PB's zwart op wit. Praktisch als ik ben heb ik je om 12 uur gebeld, en mijn reisschema doorgesproken. Jij hebt nog via internet twee buslijnen voor me bekeken. Eigenlijk was het jouw bedoeling niet dat ik aan huis langs kwam, maar wou je de tas bij de bushalte aannemen. Uiteindelijk toch afgesproken dat ik wel even met je langs huis zou lopen.

Kijk, ik respecteer het best als iemand geen vreemden aan huis wil, maar dan hadden we toch iets anders moeten organiseren, dan hadden we afgesproken in de stationsrestauratie bijvoorbeeld. Lekker warm, en als iemand verlaat is, is dat geen probleem. Maar nu had IK het gevoel dat het expres was, dat je toch spijt had gekregen dat er iemand zou komen. En dat is een vervelend gevoel als je in de kou voor niks staat te wachten. De afspraken waren zo helder. En zelfs al zou je een warkopje zijn, en in je enthousiasme naar die bus gaan rennen, terwijl ikzelf nog thuis zat: je had zelf na afloop thuis ook even de laatste PB kunnen checken, en even weer terug kunnen komen op het juiste uur, Je zat toch op het forum tenslotte,,, met taart te wachten??? Dan had je dat snel geregeld in die paar minuten na het telefoongesprek, want eigenlijk wou je me niet eens aan huis. Maar ok... dat kan.

En nog steeds twijfelde ik of ik niet te hard en onaardig dacht, maar met je laatste reactie dat je nu pas weer voor het eerst ingelogd had... heb ik het helemaal gehad. Ik ga dus echt niet op commando naar de trein in Amersfoort racen. Inclusief het risico dat het ook weer voor niks is. Dan moet ik die kou weer in en weer in de kou wachten... of keihard racen, omdat je binnen een kwartier na je belletje alweer arriveert... of niet.

 

De moderators mogen dit bericht wel verwijderen zodra de boodschap overgekomen is. Ik heb het hier gezet, omdat ik opnieuw pissig ben geworden, en de boel gewoon naar de volgende ga sturen. Gisteren mijn dag verspild, 's avonds met koorts ingepakt te rillen en te balen, vanochtend bezorgd... of ik misschien alles verkeerd had beoordeeld, en 's middags het ongeloof over een bericht met onwaarheden. De opgelopen kou is nog niet weg, want ik zit weer te gloeien met mijn wangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gekeken wanneer Gwen voor t laatst had gekeken op t forum. En ik begrijp heel goed dat Jasmin pissig is, dit gaat aan vergissing en misverstand voorbij.Gwen dit is heel vervelend, als je het uit kan leggen dan graag.

 

De doos gaat in ieder geval per post naar de volgende. Dat is dan Limoen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik loop even alvast op de zaken voorruit, ik sta na Conny op de lijst en heb hem daar vorig jaar ook opgehaald, maar zie dat akita eigenlijk tussen ons in woont dus misschien handig om eerst na Conny de doos naar akita te laten gaan en dan naar mij en na ons staat iemand(even de naam kwijt) richting zeeland/ steenbergen. Syteenbergen is vanaf hier ook wel te doen.

Ik wacht het allemaal wel af, ben benieuwd en hoop dat het nu weer goed gaat verlopen allemaal zonder gedoe.

Groetjes Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal en in het bijzonder Jasmin.

 

Hij is vanmiddag omstreeks kwart voor drie hier afgeleverd.

De doos is in goede staat aangekomen.

Nu mag ik er een weekje in rondneuzen en dan gaat hij weer verder.

Dus bij deze een oproep alvast aan Limoen of Eelzuhtjuh.

Anders gaan we verder door met de lijst.

 

Groetjes,

Conny

Leef je leven dag voor dag.

 

https://www.facebook.com/conny.coomans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!

Ik zag een uitgebreide pm van jasmin over de doos maar ik ben pas vandaag weer terug van vakantie, geen internet gehad.

Ik had het wel op het forum gezet in een eerder bericht over de blije zaden doos maar daarin stonden de precieze data dat ik weg zou zijn en dat vond ik niet zo prettig...je weet immers maar nooit...

 

In ieder geval... Ik weet niet wat de status is van de doos maar ik kan weer naar hartelust ontvangen en versturen en ben fulltime online

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...