Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De blije -zaden- doos nieuwe ronde....


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Bij het "nemen"van de doos verplicht je je deze binnen een bepaalde tijd weer te versturen..plus andere regels bijvoorbeeld niet meer nemen dan je kan aanvullen.

Als je je goed voelt en ons kan garanderen dat de doos na ongeveer 5 dagen weer naar de volgende is gebracht? Wie zal de volgende zijn die bij jou in de buurt woont?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het "nemen"van de doos verplicht je je deze binnen een bepaalde tijd weer te versturen..plus andere regels bijvoorbeeld niet meer nemen dan je kan aanvullen.

Als je je goed voelt en ons kan garanderen dat de doos na ongeveer 5 dagen weer naar de volgende is gebracht? Wie zal de volgende zijn die bij jou in de buurt woont?

 

Ik wil je een pb sturen maar dat lukt niet. Hij zecht dat je naam niet meer bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het "nemen"van de doos verplicht je je deze binnen een bepaalde tijd weer te versturen.

Ik wil je een pb sturen maar dat lukt niet. Hij zecht dat je naam niet meer bestaat.

 

Simke je kan op een eerder pb van mij antwoorden. Anders klik je hier links van dit bericht op mijn naam, zoals Conny zegt, en klik dan privebericht aan.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens(meisjes) jullie moeten dit zelf een beetje regelen. Ik kan niet zien wie precies waar woont enz.

In jullie hoek gaat de doos nog naar Simke, Karin, Eelzuhtju en Akita. Proberen jullie onderling een goede route af te spreken, en anders zullen jullie hem moeten verpakken en posten à 6,75 euro...en aan t einde van jullie rondje richting Zeeland..dan zal hij zeker op de post gaan, en dus zullen er dan postkosten worden gemaakt.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Appelvrouw, dat gaat vast goed komen hoor, als ik het te ver rijden vind stel ik voor om hem op te laten sturen en dan de portokosten te delen. Ik heb nog wel een eventuele mogelijkheid om iemand in schiedam te vragen de doos voor mij aan te pakken( moet ik wel eerst even vragen aan een collega of ze dat wil doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...