Geplaatst: 22 september 201312 j Misschien staat hij al ergens vermeld, maar kon hem met de zoekfunctie niet vinden:Mooie ducumentaire over de bijensterfte, oorzaken en achtergronden, onder andere vanuit de biologisch-dynamische hoek.Erg mooie beelden, aanrader! Ik heb hem gezien op netflix, die nu een gratis maand proberen aanbied.Engels gesproken en engels ondertiteld.Waarschijnlijk ook wel op youtube te vinden. Edit: voor mensen voor wie het engels een belemmering is: ik bekeek hem net nog eens, en hij is (op netflix) voor een groot deel ook nederlands ondertiteld! Oops Het engels was goed te volgen, en ik had het na een paar engelse ondertitels niet eens door 10 oktober 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 22 september 201312 j Auteur Ah, dat is helemaal mooi , kun je hem vaker bekijken.Hier helaas daarvoor een veeeeeel te traag exemplaar van computer
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.