Lenepeen Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Tot mijn grote schrik zag ik gisteren dat een aantal van mijn pompoenen zijn gebarsten. Komt dit door de regenval van laatst? Overigens hebben alleen de flessenpompoenen hier last van dacht ik te zien. Kan me voorstellen dat dat komt door hun dunnere velletje.Erg jammer, want bewaren zit er nu niet meer in... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 ja, zal wel het teveel aan water zijnde engelsen laten de scheur indrogen en doen er wel entwas op of zelfs siliconenkit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenepeen Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 Ja, zie nu ook dat de scheur wel goed droogt. Wellicht nu nog even te bewaren. Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts