Terra nullius Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Hoi! In oktober/november ga ik een paar nieuwe fruitbomen bestellen en nu heeft een kennis van mij gevraagd of ik voor haar ook een perenboom zou kunnen kopen. Alleen kent ze niets van fruitbomen en met peren heb ik ook geen ervaring. Wat is dus een makkelijk peer die aan te raden is voor beginners? Bedankt Quote
Fruithapje Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Ik heb hier een laagstam Conference staan. Het is een gemakkelijk boompje, is zelfbestuivend en heeft niet veel last van ziekten. De opbrengst is aardig en de vruchten zijn ook vrij smakelijk. Quote
blije bakkus Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Concorde: weinig ziektegevoelig, vruchtbaar en zelfbestuivend bovendien. Ideaal voor de hobbyteler.Bijkomend voordeel: je hebt een keer een ander smaakje dan de welbekende Conference of D. du Comice. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Hier ook een fan van de concorde. Groei is ook zeer beperkt wat hem zeer geschikt maakt voor een wat kleinere tuin. Hier staan er in de tuin drie. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Terra nullius Geplaatst: 19 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2013 Bedankt, ik heb ze de Concorde en Conference aangeraden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.