Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

it's complicated


MandysMoestuin

Aanbevolen berichten

Al jaren wilde ik een moestuin en was ik in mijn eigen achtertuin aan het rommelen. Rommelen omdat ik er gewoon te weinig ruimte voor had. Toen kwam de film "it's complicated"uit met Meril Streep. Ik wist meteen weer wat mijn grote droom was en ik nooit uit had laten komen doordat ik altijd 2 banen heb gehad en 3 kids. Toen ik deze film had gezien heb ik me meteen in laten schrijven voor een moestuin een jaar later was ik aan de beurt. Ik hou zelf ontzettend van koken en bakken en tuinieren. Ik heb nu 1 baan van 50% en een moestuin. Ik was vergeten hoe heerlijk ontspannen het is om in de aarde te wroeten en alles te zien groeien.

t9blw2.jpg

Stop waiting 4 things to happen...

Go out and make them happen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha me too!

Ik heb liever iets groeien dat ik kan eten, dan er alleen naar kijken terwijl ik er ook nog werk van heb. Als ik t kan eten is t voor mij ook nuttig er iets aan te doen.

 

Edit: uiteraard wel zo handig om wat bloemen te zaaien (hier 3 soorten) om bepaalde beestjes in toom te houden. Al helpt combinatieteelt ook wel volgens de regels.

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

okeees peet ....vergeef mijn kortzichtigheid aub.....ben van de nuttig en smakelijk....

 

 

Ik moet zeggen dat ik tot voorkort ook zo dacht. Tot ik het nut zag van de combo bloemen met groentes. Meer bijen enzo, dus meer kans op stuiving en sommige bloemen zijn erg goed voor de grond en dus uiteindelijk ook voor je groente. Daarnaast kunnen sommige bloemen erg stimulerend werken bij je groentes. Denk aan et weghouden van bladluis enzovoort.

Hoe dan ook, ik ben overstag en ga dit jaar ook (wat) bloemen planten in mijn tuin.

De zonnenbloemen staan al in de vensterbank, de goudsbloem is gezaaid en 1 dezer dagen gooi ik dr een bloemen mix in. Ben benieuwd.

 

Afijn, compleet off topic! Idd Mandy, et is een bijzonder gegeven dat een film een trigger kan zijn voor het zetten van een nieuwe stap in je leven. Life works in funny ways. Ik ben blij voor je dat je er zo van kan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik met deze:

http://www.etsy.com/listing/64512568/the-life-she-imagined-art-print?ref=pr_shop

 

De quote 'She decided to start living the life she imagined' betekende zoveel voor me toen ik hem las, dat ik zei: dit zou in mijn slaapkamer moeten hangen, zodat het het eerste is dat ik zie als ik op sta, en het laatste als ik 's avonds naar bed ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...