Guest Posted October 8, 2013 Posted October 8, 2013 Ik ga morgen een vierkante meterbak maken. Maar ik wou de planken beitsen kan dit of is de beits slecht voor de tuinaarde en de gewassen. Iemand een idee hiervoor. Ik ga de planken doormiddel van soort hoekstukken aan elkaar maken. Zou dit stevig genoeg zijn , of heeft iemand een beter idee. Groetjes Jessica P, s echt handig ben ik niet. Heb totaal geen klus handen. Quote
kroongj Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Alle beitsen bevatten oplosmiddelen zolang het niet droog is. Na drogen zijn die stoffen vervlogen en zal het geen probleem meer zijn. Zijn die hoekijzers roestvast? RVS? Ook de schroeven kunnen het beste van RVS zijn. Anders valt de bak na een paar jaar(afhankelijk van vocht) uit elkaar. Quote Groet, Geert-Jan
Guest Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Een paar jaar is lang genoeg. Dan maak ik wel weer een nieuwe bak. Maar volgens mij zijn de schroeven en de hoekbeugels wel van rvs. Als het weer meewerkt is het super leuk om bezig te zijn met klussen. Bedankt voor de reactie. Quote
Recommended Posts