appelsientje 60 Geplaatst: 10 oktober 2013 Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik heb boven genoemde soorten knoflook over, 20 tenen + 1bol van Vallelado en van Fokhagyma 17 tenen.Wie heeft er interesse? Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
beertjerinke Geplaatst: 10 oktober 2013 Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik zou wel een paar teentjes willen. Ik heb nu alleen een knoflook uit de winkel maar weet niet welke Ik hoor wel wat je er voor wil hebben 2 teentjes een soort is genoegOm te proberen.Kun je meer mensen blij maken Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelsientje 60 Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2013 Sorry, er was je al iemand voor. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
beertjerinke Geplaatst: 11 oktober 2013 Geplaatst: 11 oktober 2013 Geen probleem Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.