Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Registratie en profiel instellen

Featured Replies

Geplaatst:

Welkom op het moestuinforum! Op dit forum kun je vragen stellen, tips krijgen en lees je over de ervaringen van andere moestuiniers. Andere leden beantwoorden je vragen graag, geven tips en delen hun ervaringen. Uiteraard lezen we ook graag jou, misschien wel prille, ervaring in de moestuin.

Voordat je deel kunt nemen aan het forum moet je jezelf eerst registreren. Op dit forum kun je de berichten lezen als gast maar om bericht te plaatsen en van alle forum functies gebruik te kunnen maken moet je geregistreerd zijn. Dit kost je gelukkig slechts 10 seconden .

• Hoe registreren:
    Klik rechtsboven op Registreren en volg de stappen. image.png

U kunt nu inloggen / aanmelden en reageren op de berichten of zelf een bericht plaatsen.

Het is handig en leuk om aan andere gebruikers te laten weten dat je een eigen website hebt, waar je woont en wat je hobby's en interesses zijn. Ook kunt u een plaatje instellen dat naast uw naam verschijnt als u een bericht plaatst.

• Hoe mijn profiel instellen
    Klik op op profiel naam in de balk; image.png

Klik hierna op wijzig profiel:

Hier heeft u twee opties: "WIjzig Profiel" en "Accountinstellingen".

• image.png

• Bij "wijzig profiel "kunt u kiezen voor de volgende opties, niet verplicht.:

• Over mij.

• Woonplaats / Regio.

• Hobbies.

• Beroep.

• Uw Website, Facebook, Twitter of Youtube kanaal.

• Bij "Account Instellingen" kunt u kiezen voor de volgende opties:

• E-maladres" wijzigen.

• "Wachtwoord" wijzigen.

• Accountveiligheid en Privacy. Onder andere "Online Status Verberen", of uw account verwijderen.

• Recente gebruikte toestellen. Hier kunt u zien vanaf welke apparaten uw account is ingelogd. Hier kunt u ze ook uitloggen.

• Gedrag van inhoudsweergave.

• Handtekening.

• Google Account, Inloggen of koppelen.

Wil je meer weten over forumfuncties als foto's toevoegen? Kijk dan ook eens op: https://www.moestuinforum.nl/topic/24689-wegwijs-op-het-forum-handleiding/

• 7 jaar later...
Geplaatst:

Hoi,

Ik probeer met mijn iPad een profielfoto te uploaden maar dit lukt niet. Foto uit mijn fotobibliotheek is te groot, maar ik weet niet hoe ik deze kleiner maak, kan het ook op het forum niet vinden. Wie weet hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Daarvoor moet je even een gratis appje als 'Image Size' downloaden voor de iPad, want de ingebouwde mogelijkheden zijn onvoldoende. Je moet de grootte in pixels aanpassen.

Geplaatst:

Hee super, bedankt voor de tip, het is gelukt!

Geplaatst:

Dat is te zien! Mooie foto.

• 9 maanden later ...
Geplaatst:

Hallo Luc,

Heb geprobeerd in te loggen, lukt me niet. WW vergeten. Gevraagd naar een nieuw WW, maar er komt niks in de mail.

Wat kan er mis zijn?

m.vr.gr.

Wim Hogeslag

Letland

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.