Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

propagator


rommert

Aanbevolen berichten

okee, kan je dat dan niet op een router/internetkastje zetten ofzo? als ik daar mijn zaadjes opzet worden ze snel 26 graden , moet je anders maar ff in de gaten houden met een thermometertje..

 

maar hoe je met een lamp warmte kan vast houden, dat weet ik niet. ik zelf heb een verwarmde propagator (€50,-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bekleed een kartonnen doos met zilver/aluinium folie, hang de lamp erboven vlak boven de plantjes, meet wel even de temperatuur goed of het niet te heet wordt, 20 grdn is niet gek hoor, anders krijg je van die lange zaailingen. Pas op dat de lamp de doos niet raakt (brandgevaar?) !

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik eigenlijk een kas vorstvrij verwarmen ik wil eigenlijk geen kachel gebruiken want dat gebruikt teveel stroom.

Er is een truc met compost/mest. Dat gaat broeien en verwarmt dan de kas. Details? Geen idee! Ik heb wel 's iets op "internet" gelezen, maar geen idee meer waar. Maar misschien is dit het begin van een spoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...