Geplaatst: 1 april 201114 j Kom ik vanochtend beneden.. al mijn zaailingen stuk (behalve oost-indische kers die stonden boven),inbreker die via het raam naar binnen ging heeft ze allemaal gesloopt K-ut , want er lagen ook dure (20cent per stuk) zaadjes tussen... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 april 201114 j KU.!!!!Verder nog spullen gejat?!Dit is echt balen, welke plantje mis je nu? Misschien nog forum leden die te veel hebben gezaaid en wat plantjes kunnen opsturen die je nu niet meer hebt (en te laat bent voor zaaien). Geen redding meer voor de plantjes mogelijk? Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Geplaatst: 1 april 201114 j Das mooi KL... jonge. Niet fijn Inbrekers houden geen rekening met andermans spullen en zeker niet met plantje, die hebben daar niets mee.Moet je weer opnieuw beginnen Good things come in small packages
Geplaatst: 1 april 201114 j Zeg Dennis.... dit is toch geen 1 april grap hè... Good things come in small packages
Geplaatst: 1 april 201114 j Gecondoleerd met het verlies van je dierbare zaailingen. Jullie hadden het zo leuk samen. De toekomst lag nog open voor ze en nu zo wreed verstoord.Sterkte
Geplaatst: 1 april 201114 j stom, stom stom 1 april natuurlijk..... Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Geplaatst: 1 april 201114 j Auteur OkOk, dan moet ik maar toegeven Zeg Dennis.... dit is toch geen 1 april grap hè... Gefeliciteerd dat je de eerste bent die het door had > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 april 201114 j Nou ik ben blij dat het niet echt was want dan moest ik ook nog echt medelijden met je hebben
Geplaatst: 1 april 201114 j Hmmm, mijn man had me ook mooi beet. Hij komt thuis van het hondenuitlaten en meldt dat de mol weer heeft huisgehouden. 5 hopen! Ik stampvoet naar buiten.....al vloekend en tierend.....wandelt hij op zijn gemakje achter me aan met de krant met daarop in het groot: 1 april . Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.