GTman Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Van bijna alle knoflookplanten die ik nu heb staan en dat zullen er rond de 50 zijn wordt het onderste blad geel.Is dit een teken dat het te warm is en de knoflook nu al de bol gaat vormen of een gebreksverschijnsel of...?Hier onder een foto: Er ligt inderdaad boomschors op de aarde (niet door de aarde heengewerkt) rond de knoflookjes, dat wilde ik ook eens proberen. Alle andere stukken van de moestuin heb ik echter wel met "groene" mulch afgedekt. Weet iemand wat dit is??? ik zou niet willen dat het knoflook experiment nu al eindigd . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Kijk eens in je agenda, zegt de datum je iets ? ... we leven in de winter, zo ook de knoflook, in maart komt hij uit z'n winterrust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTman Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Oké dankje. Op zich weet ik wel dat de planten in winterrust gaan nu, maar ik dacht dat het voor de tijd van het jaar een beetje te warm zou zijn en daardoor bollen zou gaan vormen. Het is toch altijd wel jammer als er iets mislukt hé . We gaan kijken hoe het uitpakt. Volgend seizoen wil ik wel graag een blog opstarten op deze site. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts