Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mest - ik wordt er niet helemaal wijs uit


essiebes

Aanbevolen berichten

Ik zat te zoeken naar informatie over het bemesten van mijn fruit. Ik heb 2 appelbomen, een peer, een pruim en een meikers. Nu vond ik dat de appel, peer en pruim gewoon in het voorjaar kalk en koemestkorrels kunnen krijgen. Maar voor de meikers vond ik dat die in het voorjaar koemestkorrels mag hebben maar in juni pas kalk?? Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, zou het bij onze fruit dingen ook echt onnodig zijn omdat ze veel wortels hebben/oud zijn of is dat onzin??

 

Ze hebben hier nog nooit extra mest of voeding gehad, of kalk.. Nooit! En ze doen het zeker nog altijd gigantisch goed, en smaken ook goed

 

Misschien dit jaar voor t eerst de rode bessen wel wat geven.. afgelopen jaar veel dood hout....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke. ik ga de bessenstruiken denk dit jaar dus wel bemesten.. die hebben t denk dit jaar extra zwaar nadat er veel dood hout was, en weer mogelijke rupsen (Nog niks gespot tot nu toe, gaat lekker! Check alles om de 2 dagen )

 

als je bemest gaan ze toch ook weer meer groeien? of dat niet? (meer nieuw hout?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...