John1977 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Hallo! Wie heeft er in zuid-Holland een paar rabarber stekken in de aanbieding? Mvgrt john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 daar ben je dit jaar te laat voor ben ik bang, als het goed is is de rabarber overal al afgestorven bovengronds (bij mij iig wel). Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dabar Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 En in ruil voor de Azteekse zoetekruid heb ik wel een rabarberstek.Wanneer ben je in Ridderkerk op de moestuin dan kom ik het wel even langs brengen....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts