greetje11 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Grrrrrrrrrrr gisteren even de kippen los gelaten in de tuin.Moest de buiten ren even freezen.Doe ik eens in de zoveel weken, zodat de grond daar weer lekker los is.Niet aan gedacht dat de deur van de kas open stond, tja was lekker warm buiten. Hebben die rot beesten alles onder geschoffeld in de kas. De kool en andijvieplanten zijn naar de filistijnen. ook een deel van de slaplantjes.Kan ik weer opnieuw beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Beterschap! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 En vanavond eten ze dus kip in huize "Greetje" Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Balen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MandysMoestuin Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ja mijn kippen magen mijn moestuin ook niet in. Zij hebben al mijn gras al vernield dus nu alles bestraat. Quote Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 En vanavond eten ze dus kip in huize "Greetje" Helaas durf ik ze niet te slachten, laat staan dat ik ze dan opeet.Maar ze leggen lekkere eitjes, dus het is ze vergeven. Eigen schuld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chaotik Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 En vanavond eten ze dus kip in huize "Greetje" Haha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marije124 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Je hebt één voordeel Greetje.............ze doen het nu de plantjes nog klein zijn.Die kippen van mij wachten misschien wel tot tegen oogsttijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts