jootje Geplaatst: 3 april 2011 Share Geplaatst: 3 april 2011 Hallo,Bedankt voor de tips en ideeen over het wel of niet verplanten van mijn bosje sprieten. Ik denk dat mijn grootste probleem te weinig aarde is, te weinig om in die bak te kunnen blijven totdat de planten groot genoeg zijn om in de grond te stoppen. Ik denk dat ik maar zo`n 1,5 cm aarde in de bak had zitten, niet erg slim. Ik heb de gok gewaagd om ze per kluitje te verplanten in aparte potjes. Ook heb ik ze verplaatst van de vensterbank naar het kasje in de tuin. Dit alles op hoop van zegen. Word het niks, dan kan ik altijd nog in de volle grond gaan zaaien, wat me op zich ook handiger lijkt met prei. Maar voor nu ben ik tevreden met mijn preisprieten! Foto`s van de bak, en van na het verplanten in de potjes. Groetjes, Jo Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 3 april 2011 Share Geplaatst: 3 april 2011 Wat een dunne dingetjes. Zitten er meerderen in 1 potje?Bij mij moet t nog allemaal zichtbaar worden. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2011 Ja, er zitten er meerdere preitjes in een potje. Ik vind ze wel erg leuk. heeeeele kleine minipreitjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 3 april 2011 Share Geplaatst: 3 april 2011 Die van mij zien er net zo uit, ook van die sprietjes.Heb de potjes vrijdag in de kas gezet, op de kweektafel.Ze lusten wel een beetje mest in potjes en water geven niet onbelangrijk.Binnenkort zet ik ze gewoon in de moestuin.En als ze dan potlooddik zijn plant ik ze uit.Zo heb ik het al eerder gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 3 april 2011 Share Geplaatst: 3 april 2011 Komt inderdaad wel goed hoor Jo de mijn zien er vergelijkbaar uit en gaan elke week wat mooier recht staan Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.