Ga naar inhoud

Commentaar Winterhardheid van Bit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Thnx ! Gaat nog een hele hoop komen. En bedankt Jasmin, dat je gelijk begreep dat het een info-topic is, waar we zo mogelijk de gebruikelijke babbel uit gaan verwijderen.

Maar heb je zinnige toevoegingen/correcties , nu of in de toekomst ? helemaal goed hoor ! Het is maar mensenwerk natuurlijk.

Geplaatst:

Winter de oostenwind met strengen vorst,kan zo een strook in je tuin de bomen en struiken doden.

Abrikoos-chinese dadel -perzik- sier lauwlier.

Vorig jaar hier gebeurd.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Het verbaast me regelmatig wat planten kunnen verdragen. Vorig jaar was ik mest aan het kruien, ik gok dat het maart was. Hardstikke mooi weer, einde van de middag werd het koud, natte sneeuw, waardoor ik snel naar binnen ging, echter... ik was nog niet klaar. Er lagen bessenstruiken met kale wortel, rabarberwortel, op balkon stonden al slaplantjes af te harden (aangezien ik dat slechte weer niet echt zooo snel aan had zien komen... De kou en sneeuw werden steeds erger, en bleven lang aanhouden. Toch hebben die struiken later in het jaar een topoogst gegeven. De rabarberwortel had ook geen merkbare schade.

36055481390246048.JPG

Deze in ijs gevroren sla... is gewoon toppie grote kroppen geworden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...