Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Angerla, als je pluggen wil zal ik die voor je maken. Als je dat zelf moet gaan doen na de MTFD kan je al weer weken onderweg zijn voor je ze kan gaan gebruiken. En het mooiste is als je dan nu idd hout gaat hamsteren. Of ik laat gewoon een andere techniek erbij zien dat je wel snel zelf pluggen kan gaan maken. Je hebt pb.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Hoi Stan. Als het kan, en je de ruimte nog hebt, mag je een geworteld stekje van de Munt, spicata Nana voor me meenemen. Wellicht heb ik m toch al, maar denk het eigenlijk niet, en kan ik ook beter thuis vergelijken. 1 wortel-stek/uitloper, met wortels is voldoende. Kijk je ook even bij mij voor het geval ik wat voor jou heb ?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Stan ik zag net dat ik nog niet op je workshop lijstje stond (bovenste stuk), ik wil wel mee doen?

Ik heb trouwens een stuk eikenhout geregeld ik moet hem nog wel opmeten. (Eikenhout is trouwens verd... zwaar)

En je krijgt van mij prairie fire zaad staat ook nog niet op je lijstje.

Als je er nog hebt zou ik dan een peter peper zaailing mogen?

Geplaatst:

Ik had je al wel in de workshoplijst staan hoor(maar niet bij de kweekkitjes). Ik heb de peter peper zaailing er ook bij gezet(als ik er nog heb ?(maar dat denk ik wel)). En anders zaai ik er nog wel wat.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik heb hier nog wat zaad liggen van een gele paprika met rode streepjes.

Ik weet alleen niet of er aan de plant de zelfde paprika's komen? Hij komt van een teler die keuren deze af voor de verkoop en ik zoek ze er altijd uit omdat ze er leuk uitzien. De smaak is het zelfde als gele paprika.

Wil je hier wat zaad van?

Geplaatst:

@Angela, ja dat lijkt me leuk en de peter peper heb ik dus op zeker(net even gekeken voor je).

Geplaatst:

Hoi Ciska, die maak ik voor je. Wil je Gele, Roze, Grijze, Bruine of Konings oesterzwam ? Shii take groeit niet zo heel snel en heb ik denk ik niet klaar voor de MTFD.

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...