angela († maart 2025) Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Stan moet ik eigenlijk nog zorgen dat ik een stuk hout klaar heb staan als ik terug kom van de moestuindag voor dit pluggen??? Quote
Stan Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 @Angerla, als je pluggen wil zal ik die voor je maken. Als je dat zelf moet gaan doen na de MTFD kan je al weer weken onderweg zijn voor je ze kan gaan gebruiken. En het mooiste is als je dan nu idd hout gaat hamsteren. Of ik laat gewoon een andere techniek erbij zien dat je wel snel zelf pluggen kan gaan maken. Je hebt pb. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jizkaha Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 O Stan, als je een paddestoelenworkshop gaat geven wil ik graag meedoen! En ik geloof dat mijn echtgenoot nu ook instemmend zit te knikken Quote Zelluf doen
Stan Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Dus hij wil ook mee gaan doen ? Zo ja dan zet ik jullie erbij op de lijst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
jasmin Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Stan, ik wil jouw workshop ook graag volgen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Stan Geplaatst: 7 februari 2014 Auteur Geplaatst: 7 februari 2014 Je staat erbij . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Stan wij hebben al een jaar lang een baby-eik in ons populierenbos staan, maar dat dingetje is pas anderhalve meter hoog en misschien 2 a 3 cm dik. Daar kan je toch niets mee? of doe je aan een meerjarenplan? Ik wil hem best uitgraven voor je hoor, we hebben toch geen plek voor een eik daar. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 @Piroska, Dat Eikje wil ik graag hebben hoor. En ja het is meer-jarenplan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 OK, als hij er uit gaat is hij voor jou. Ik weet alleen niet precies wanneer dat zal zijn want als ik bijv met het vliegtuig naar Nederland kom gaat hij niet mee natuurlijk. Dus, de eerste de beste keer dat we met onze bus reizen (kan april zijn) dan komt hij naar je toe! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Top Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Esthe76r Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Stan heb je een pepersoortzaailing voor me? kijk je nog wat je terug wilt.... Quote
Stan Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Ik zet het in mijn lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Estemy Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Padestoelen voor mijn groene rabarerplant ? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Bit Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Hoi Stan. Als het kan, en je de ruimte nog hebt, mag je een geworteld stekje van de Munt, spicata Nana voor me meenemen. Wellicht heb ik m toch al, maar denk het eigenlijk niet, en kan ik ook beter thuis vergelijken. 1 wortel-stek/uitloper, met wortels is voldoende. Kijk je ook even bij mij voor het geval ik wat voor jou heb ? Quote
Stan Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Ik zet je erbij Bit. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
aalterse-willy Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Stan, hebt ge soms nog een zaailing van de dropplant over?Eentje maar is wel genoeg om te beginnen, is voor in de border. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Stan Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Ik zaai er nog van dus 1 voor u. Ik zet het in mijn lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Stan ik zag net dat ik nog niet op je workshop lijstje stond (bovenste stuk), ik wil wel mee doen?Ik heb trouwens een stuk eikenhout geregeld ik moet hem nog wel opmeten. (Eikenhout is trouwens verd... zwaar)En je krijgt van mij prairie fire zaad staat ook nog niet op je lijstje. Als je er nog hebt zou ik dan een peter peper zaailing mogen? Quote
Stan Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 Ik had je al wel in de workshoplijst staan hoor(maar niet bij de kweekkitjes). Ik heb de peter peper zaailing er ook bij gezet(als ik er nog heb ?(maar dat denk ik wel)). En anders zaai ik er nog wel wat. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ik heb hier nog wat zaad liggen van een gele paprika met rode streepjes.Ik weet alleen niet of er aan de plant de zelfde paprika's komen? Hij komt van een teler die keuren deze af voor de verkoop en ik zoek ze er altijd uit omdat ze er leuk uitzien. De smaak is het zelfde als gele paprika.Wil je hier wat zaad van? Quote
Stan Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 @Angela, ja dat lijkt me leuk en de peter peper heb ik dus op zeker(net even gekeken voor je). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Ciska Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Hallo Stan, Heb je nog iets van broed of pluggen van oesterzwammen of shitake misschien? Quote
Stan Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Geplaatst: 4 maart 2014 Hoi Ciska, die maak ik voor je. Wil je Gele, Roze, Grijze, Bruine of Konings oesterzwam ? Shii take groeit niet zo heel snel en heb ik denk ik niet klaar voor de MTFD. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 Voor Fred81neem ik mee een stek Nana en aardbeienmunt. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Ik heb er eindelijk aan gedacht om dat stuk eikenhout op te meten.Hij is 67cm lang en de omtrek is 59cm ik moet hem wel een stukje ingraven want er zit een kronkel in en hij valt dus om als ik hem recht overeind zet Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.