Stan Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Ik heb ook een topic (niet-moestuin-spullen-ruilen-tegen-wel-moestuin-spullen-t12665.html) gestart over niet moestuinspullen ruilen tegen wel moestuin spul maar, geen reactie's dus ga ik hier nog eens zien of er wat te ruilen is tegen dit soort spellen : Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Monika Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Stan, zou ik van jou de "Nana" en de aardbeimunt mogen. Dank je wel alvast Quote
Stan Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 @Monika, Ik zet ze in mijn lijst voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Geplaatst: 14 april 2014 Ik heb nog enkele laurierstekken voor de liefhebbers. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geedee Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik neem een rocoto(sept2013) voor je mee....eikeboompje heeft het niet gered in zn pot Quote
Stan Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Top Geedee, daar ben ik blij mee. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.